Babysim och frukost

Igår blev det lite mat och Bowling med Danne Maria och Vagge becca. Vi var på Eurobowl men deras maskiner som håller koll på poängen strula jätte mycket :(
Maria vann av tjejerna och jag tror det var Chine eller Johan som vann av grabbarna.

Beccis och Maria :)



Onda ögat från Vagge ( kanske det böjda finget som gör ont?? )



Chine gör vad? och Johan säger vad?


Vinnaren!

Idag hat jag varit med Becca Maria och lill dell på hennes babysim :) Det var jätte kul! Hon var super duktig! Hon dök under vattnet och sparkade med benen och "kokade kaffe" Några kallsupar men hon var glad ändå :)
Sen tog vi frukost hemma oss mig men lite film tittande. Tack för en trevlig dag flickor :)

Della hittade Johan brandbil " brrrrrr"



Glad tös :)






Kolla in mina lockar



Nu är det dax att förbered för träning, idag afro och core träning! Ni andra svek ju ;)
PuZzz


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

Hej Hej!! Vilka fin fina bilder du lagt ut... Så gullig den lilla tjejen är!!

Toppen fint du gjort på dig och Steffi!!! Så roligt!!

Vi hade super kul på Danzbandskampen!! ha ha ha vi tjoade och hejade hejl vilt!! Åh det gick så bra för Titanix! De fick Guldstjärna och gick vidare!! Vi tog en hel del roliga kort.... Tänkte mejla ett på peter zettaman och mig.... he he he he!

Kram Mor!!

TACK FÖR I FREDAGS!!! TACK SNÄLLA!! PUSS O KRAM ÄLSKAR DIG!! MOR

2009-11-22 @ 21:49:13

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0