Bilder när jag var liten :)

Jag kom på var jag hade bilden på mig o Steffi när vi är va 5 år gammla! För länge sen skrev jag i samband med Jackes möhippa att jag hade en gammal bild på oss som jag skulle leta upp för att sen visa. Så ja nu har jag hittat den! :)
Här är även lite andra bilder på mig när jag är en fis :)

-1989


-2009



Mamma och Pappa



Jag vägade 4130 g ocg var 54 lång..Mamma vad åt du igentligen när du var gravid??? ( ca 3 mån )



Jag undrar om det var i detta ögonblick då Johanna fick iden att kasta en speldosan rakt i huvudet på mig??



Mamma sa att jag tyckte om att äta sand...



Att säga Saras sommarland om Skara sommarland var inte populärt hos storasyster.. :)


Men vi blev alltid sams igen :)



Än idag tvingar mamma oss att stå bredvid och " skratta nu, jag ska bara ta ett kort " Det blir alltid minst 5 av någon anledening.



Mosters C "Hubbe"



Vi hängde med flickorna Henricsson :)



och Sanchez/Hedlund



Några pic från barnalbumet :)



Kommentarer
Postat av: sofia

hahahah men gud va söt du va.. haha när va bilden på oss ifrån?? haha roligt o se :)

2009-12-02 @ 00:09:32
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0