En av mina favoriter - Veo Veo

Ja då var jag tillbaka på jobbet för ännu en natt. Idag har jag hunnit umgås med min sambo i ca 2 härliga timmar :) tråkigt när vi går om varandra så mycket..
Vi åt middag ihop ( skinksås med ärtor och italiensk pasta ) och myste lite sen var det dax för mig att ge mig iväg :(
Vi tar igen det nästa vecka det vi missar denna vecka!

Nu på fredag är det fest på stationen med Johans arbetskollegor. Det ska bli kul att få ansikte på dom personerna som man har hört lite om :) Frågan är ju vad jag ska ha på mig.. jeans tror jag... kanske..

Igår blev jag av med mitt fula terrarium som jag har stört mig på sen min ödla "kola vippen" Det var väldigt stort och det var tvunget att bäras ut genom fönstret! Och vilken skillnad det blev i sovrummet! Gillar det skarpt :) Mer yta att röra sig på.

 Så NU vill jag ha en lurvig mörkbrun matta i sovrummet som är skön att gå på och en stor guldspegel att ha på väggen! Älskar när jag möblerar om och det blir "nytt" Jag har märkt att jag tröttnar fort och vill göra om. Nu vill jag tapesera i köket och hallen tex. Men även göra om i garderoben med nya hyllplan och skjutdörrar, det är nog nästa projekt. Vi behöver då riva ut allt i klädgarderoben och det kommer ta tid så vi börjar nog inte riktigt än :)

Det blev ingen scrapbooking idag då jag ville träffa johan lite innan jobbet, och jag var sjukt trött idag! Vaknade inte förens 16.30! Det har aldrig hänt att jag vaknar så sent. Oftast vaknar jag av mig själv vid 12-13. Men det tar lite på kroppen att jobba så många nätter i rad, jobbat natt sen i måndags.

Att hålla sig alert på jobbet gäller Red Bull sockrfri och bra musik! Jag blir så glad av den här låten :) Bäst effekt på hög volym!



Sov gott alla!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

Hejsan lilla Trollungen!

Jasså du sitter o bloggar på nätterna!! Så fint du gjort på bloggsidan. Men jag måste erkänna att jag har lite svårt att läsa texten mot den ljusa bakgrunden.... men men ja det är väl mina ögon!

Det är verkligen super kul att läsa på bloggen!

ni är så duktiga och står i där hemma o planerar för förändring... Det skulle behövas här!! ha ha ha ha. Anna-Maria födde en dotter i helgen!!! Jag har sms lite med Ingrid. Oj klockan e mycket jag måste verkligen i säng!!!

ha det jätte bra nu och simma lugnt!! Puss puss Älskar dig!!!! kram Mor

2009-11-11 @ 23:04:37
Postat av: Annie

Va bra att ni slängde det nu... För walle får ju aldrig arslet ur... Karlar...

Jag har bett walle sätta upp ett toaskåp sen vi flyttade hit... det har itne kommit upp än... vi har bott här sen i april... O sen lampor oxå... i Alex rum... glöm det--- det är väl jobbigt eller nått :P

Jaa jättefin bloggsida... Men som sagt jag ahr oxå svårt o läsa vad som står... O det är alltid kul när du uppdaterar!! Ses på lördag!! Puss o Kram!

2009-11-12 @ 21:37:58

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0