Dubbeldate

Kan man säga att jag och Johan hade idag :) Vi skulle hämta eller rättare sagt Johan skulle fixa en grej med Thomasson och det hela sluta med att vi hämta mat och fastnade i ett par timmar med Martin och Elin :)



 Trevligt trevligt och det var länge sen jag träffade Elin så det var kul att ses!

Sen skyndade vi oss iväg för Mary och Chine stod utanför våran dörr för vi skulle ha Johan Falk filmkväll hemma hos oss. Vi såg 5 och 6. Jag tyckte att 6 var bäst av dom. Gillar Frank mest :) Han Johan Falk..nja inte så bra skådis.. Men bra handling

Så här såg det ut där Chine hade suttit.. jag är inte förvånad



Johan sussar redan i sängen men jag är inte trött så det blir ett par timmar framför datan istället.

Imorgon är jag ledig :) Tror jag ska färga håret igen och sen kanske ta mig till HC där nya Gina och någon mer butik nu har haft öppning. Kanske hittar något fint :)

Kram

 


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0