:)

Japp det har varit en händelsrik helg :)
Började med en shoppingtur med syster yster på Ingelsta som var rolig! Jag fick med mig ett par sjukt snygga svarta pumps från Scorett och sen leggings med matchande detaljer till skorna och mörklila topp från Jc och en svart kort siden jacka från Gina.
Mina nya pumps :)


Vi ( jag och Johan ) skulle vara på fest på stationen inne på "läckan" som är baren där. Först var vi hemma hos Mattias Fyrsten och hans trevliga och söta tjej Madde för lite förfest, mycket trevligt :) Därefter tog sig hela gänget upp mot stationen. Jag måste erkänna att jag var nervös att träffa alla Johans kollegor. Alla var trevliga. Ja nu var det ju inte alla kollegor där men en del iaf.
Vi hade kul och Johan förväxlade mig med Fibblas tjej och la armen om henne och frågade om hon ville ha något att dricka haha. Det skrattade vi lääänge åt :)
God mat och trevligs sällskap!

Sen har det varit jobb och möten hela dagarna..

 Idag är det Martins ( lillebror ) födelsedag!!! Jag och Johan var nyss hemma hos mamma och dom för att fira. 16 år...så fort tiden går. Ville ville låna bil för att kunna blörja övningsköra med honom! Haha kommer ihåg när jag övningskörde med Ville och Carin :)

Från mig till Martin blir det lyxlunch på stan med shopping och biobesök. Då får ju lillebror umgås lite med syster :)
Love you!

PuZzz


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0