Kort dag..

Ja inte mycket har hänt på de 23 timmarna som jag inte har skrivit på. Jag har sovit läänge idag då jag jobbade natten tills idag. Sen träffade jag Johan i 5 min innan jag drog och träna, stepdance. Love it!

Efter träningen gjorde jag Buffalos kycklingvingar (bara sätta in i ugnen) ris och en god sallad till. Vi tände lite ljus och myste. Efter det var det dax för mig att bege mig av till mitt natt arbete igen...
Det blir korta dagar när jag arbetar flera nätter på raken.

Såg just på 24Nt att dom söker unga blodgivare. Jag är blodgivare, bli det du oxå! :)

Jag såg nyss det sista på Arga snickaren. Tycker att det programet är väldigt bra! Tänk så skönt att bara slippa alla måsten och att någon annan står för kostnaden oxå :) 

Imorgon ska jag scrapbooka hemma, många julkort kvar att göra!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du...fin sida! roliga bilder på dig och familjen som små....ser att du o syrran trivs fint i hop. Önskar att du hade en dagbok nu som vuxen, där du skriver - vad ska göras...viktiga saker att komma i håg! Så kommer du att slippa få besök av en person som arga snickaren...han är väldigt pedagogiskt osså....allt handlar inte om pengar! Och många fiiina hus...alla ser inte ut som mitt "fula" puss.

2009-12-01 @ 07:09:24

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0