Personal middag

Personal middag idag på Butlers hörna. Kommunen bjuder alla anställda på konsert med peter Johansson och Matilda Hansson och vi här på jobbet beslutade oss för att äta middag ihop innan. God mat men en ramlösa för 29 kr! Kostar de det och är det normalt??? Jag blev förvånad iaf..

Har precis druckit en Red Bull och är suuuper pigg :) Har en till som ska slinka ner vid midnatt så man är pigg och alert hela natten! Såg Ullared på kanal 5 nyss haha Mattias som kllas ullared bögen har gjort en video som heter oh oh. Han har blivit lite av en kändis och bland annat medverkat i Vakna med the voice. Det händer grejer med den killen :)

Jag och Johan var ute på landet i lördags och högg upp ved. Vi grillade korv och åt inne i stugan med tända ljus, super mysigt!
 Igår hade jag en träningsvärk som gick genom hela ryggen, så jag tiggde till mig en massage av älsklingen :)

Ehhh ja vad mer har jag gjort?? Städat och tvättat... chine och Maria var hos oss i lördags oxå och åt god mat sen drack vi lite. Johan och chine fick snille blixten att dom skulle gå ut vilket dom gjorde. Jag och Maria somnade som 2 grisar i min säng och johan delade kudde med Chine hemma hos dom. Så kan en lördagskväll oxå sluta haha

Söndag var det Farsdag och vi var hemma hos Mamma och Ville och såg Änglar och Demoner, riktigt bra men bra om man har läst boken för det är mycket fakta som man går miste om annars. Ville fick inlagda kronärtskockor och oliver samt trisslotter  Efter det åkte vi hem till Johans föräldrar och åt tacos. Robin fick trisslotter med choklad och strumpor :) Det blev mycket mat för oss så vi rullade hem på kvällen och somnade ganska fort.

Har fixat min första julklapp nu :) Hoppas mamma och Ville tycker om den?!?
Längtar faktiskt till den här julen, annars har det varit att det inte riktigt känns som jul men nu börjar jag få lite jul känslor i kroppen tror jag :)
hoppas ni oxå har de!

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0