Sarha + Johan = sant

Vi hade en helt underbar helg i helsingborg jag och johan! God mat och lite shopping i ullared :) Fast så mycket blev det inte handlat i ullared faktisk..vi var där i ca 2 tim innan vi åkte vidare. Kön in var väl inte så lång, 30 min ca. 
I Helsningborg så var Grand super fint och sängen var stor och skön! Måste köpa såna lakan! Frukosten var riktigt god och STOR! Det fanns allt och lite till. Johan åt tills han nästan kräktes varje morgon...
Deras bar var också jätte fin och vi drack mosqitos * mums*
Årsdagen spenderade vi på båten mellan helsingborg och helsingör, det var tapasbuffe. Ännu mer god mat och även jag åt tills jag var sprickfärdig. När vi sitter där och dricker våran margarit..vem kommer och går förbi oss.. jo Henke Larsson!! Jag blev helt till mig haha! Jag sa hans namn nog 3-4 ggr och johan tyckte att jag var knäpp som blev så till mig :) Men han är ju snygg :) Jag ville fota och ha autograf men det var pinsamnt tyckte en viss Andersson, jaja jag fick ju se honom iaf :)














Helgen tog fort slut och sen dess har det varit jobb på schemat.

I måndags kom Camilla och Annie till jobbet med deras små :)




Helgen bjuder på vedhuggning och farsdag. Må gott!


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0