:)

Idag började vi med en STOR frukost och tittade på ekorren som mumsade på nötter strax utanför fönstret :) Vi kollade os invigningen, men tycker inte den slog pekings invigning! Efter det blev det god lunch med panerad fisk, sen tog vi en lång promenad cA 1,5 Tim och jag har även skottat snö.
När man besökler mormor och bosse äter man sig alltid sprickföärdig så det är bra att motionera lite.  

Snart ska vi öppna det vita vinet och äta räkor MUMS!!
Vägde mig igår på mormors våg och den visade 64,5 kilo hah men imorse då jag vägde mig vägde jag 62 så vet i * om den stämmer :)

Mormor har gått och trimmat till sig :) Hon har börjat med vattengympa för en tid sen och nu även börjat styrketräna ( 72 år ) Hon är sååå duktig hon :) Hon har blivit bättre i kroppen och orkar mer så det är aldrig försent att börja röra på sig och bygga upp kroppen.

Nu ska jag ansluta mig till soffan bredvid den sköna brasan :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

Hejsan!! Åhh vilken hälsosam weekend i Sjöskogen...?? Men ingår verkligen vin i det?? hm Jo klart man ska unna sig lite gott att dricka!!

Jag blir riktigt hungrig när jag läser vilken god mat ni får hos lilla mormor!! Hälsa många varma kramar!!! Kramiz Mamsingen

2010-02-13 @ 21:17:52

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0