Sista natten!!

O de känns härligt att äntligen få lägga den intensiva helgen bakom sig.

Så här mycket har jag jobbat sen i fredags:

Fredag 11-20
Lördag 9-21
Söndag 9-21
Måndag möte 8-14 + natten 20.30-
Tisdag- 7.30 + möte 14-17 + natten 20.30-
Onsdag- 7.30 + natten 20.30-
Torsdag -7.30

Här emellan har jag även hunnit med att äta middag med svärföräldrarna, gått på födelsdagsfest, tränat, lagat mat till Johan, tvättat och scrappbokat. Sovit ja det kan jag göra nu i helgen då jag e ledig :)

Jo Nu Vet Carro Könet på bebisen i magen!!! Grattis!!

Nu väntar papperarbetan från mötena som ska in i pärmarna.
Sov gott alla!

Kram


Kommentarer
Postat av: louise

Herre min skapare vad du står i. Jag är verkligen imponerad över att du orkar. Kram

2010-02-10 @ 22:37:46
URL: http://louisetjader.blogg.se/
Postat av: Mamma ANKY

Hallå där lilla Trollungen min!!!!!

Du måste bara vara rädd om dig!! Visst är du stark och jätte duktig!! Men men det tar på krafterna att ha sådana arbetspass!!!!

Hör av dig till mig när du vaknar!! Jag har ju MASSOR att berätta från Venedig......! he he he he he Puss Mor

Ps fick du bilderna via mejlen?

2010-02-11 @ 12:52:23

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0