Träning, jobb och magsjuk

Magsjuk har jag varit sen i söndags natt till måndag :(
Idag mår jag betydligt bättre men ska hålla mig ifrån eftersom jag kan föra smittan vidare. Så imorgon hoppas jag på att kuna ta mig ut. Jag har inte ätit sen i söndags, helt sjukt igentligen när jag tänker på det.. Igår ett halvt glas blåbärsoppa och idag har jag börjat med att smutta på ett halvt glas till. Magen har bara sugits in haha

Bilen ska besiktas idag och snälla svärmor eva kommer och fixar det :)
Idag händer det inte mycket..lite tvätt o kanske dammsugning om jag orkar...

Annars har jag jobbat hela helgen och tränat har jag också gjort. Dom har börjat med Zumba på Worldclass och det är den roligaste och bästa träningsform jag har testat på! Om ni gillar salsa och mycket tempo ska ni definitivt testa detta!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: MAMSINGEN ANKY

Hallå där!! Åhh stackare magsjuk!! Det är inget kul!! Du

får ta de lugnt och var rädd om dig!!! Försök att få dig mer vätska!! Kyra på dig nu!!! Hoppas vi ses snart! Puss Mor Hälsa Johan oxå

2010-02-23 @ 22:45:41

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0