Våran helg hos mormor

Lite bilder från helgen :)

Skulle ha lagt upp dom redan i början av vecken men så strulade bloggen lite men nu så :)


Till frukosten hade vi sällskap av lilla ekorren o ca 10 småfåglar :)


Sen efter frukost var det dax för promenad i mycket vacker omgivning






Någon hade lite problem med balansen ;)


Sen var det lunch!


O sen var det mys framför brasan med Os på tv




Mormor förberede räkor till kvällen *Mums*




Vitt vin är aldrig fel ;)




Sen åkte vi hem på alla hjärtans dag
Färjan blev det!




Jag har sen i veckan jobbat och tränat, färghat håret ( imorse ). Just nu sitter jag framför tv o där går Sunne sommar där Robert Gustavsson är med Ha ha

I helgen är min jobb helg så det blir inte mycket socialt för min del :( kanske att jag ska träffa beccis en tim lr två på lördag :)

Nu ska jag blåsa håret och hoppas på att det blev en jämn färgning :$

Kram


Kommentarer
Postat av: Becca

Ojojoj!!! Vad kul zumban är!! Och jag kommer inte kunna gå idag :(. Har ingen barnvakt. Johan drog med vagge på hockey, så man kan ju säga att det är hans fel!! Haha!! Ne, kul att de har kul! Jag ska jobba på barnvakt så får vi se hur det går!! Puss puss

2010-02-21 @ 07:18:40
URL: http://biggggan.blogg.se/
Postat av: MAMSINGEN ANKY

Hello!! Vilka finja bilder du lagt ut!! Hmm vilken god mat ni fick hos lilla mormor!!! Jag blir hungrig hungrig!! Ha en fortsatt mysig vecka!! Vi ses väl snart??? Jag har dina grejor från Gekps!!! Täck vare Snöstorm var det folktomt där i Lördags...bra för óss!! Kramiz Mor

2010-02-22 @ 22:28:21

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0