Dubbla mig!

Idag hade jag önskat mig en kopia som kunde ha hjälpt mig och hjälpa mig på jobbet!
Personal brist.. Ovanligt..
Blir ett snack med chefen om denna helg iaf!
Jag vägra vägra aktivitet pga personal som... Därför tog jag två av barnen och det blev bra! Tog absolut rätt beslut!

Jag har ju valt att söka mig bort från detta jobb men mitt hjärta känner så för dessa barn! Dessa barn och jag har ett ganska långt band och det svider att inte vara med längre MEN det är ett jobb och jag ÄR personal I KNOW!

Inatt hade jag svårt att sova igen.. Nästan så jag funderar på insomnings medicin..??..
Om min tjänstledighet kunde ordnas skulle ju det släppa några tankar och stenar från axlarna som nu börjar dra ihop sig..

Livet som egenföretagare är precis vad som sägs.. Slitit!

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0