Äntligen hemma!

Då var man äntligen hemkommen efter ett 12 timmars pass på jobbet!Det vart en lång dag men idag hade jag så roligt att dom 12 timmarna gick relativt snabbt ändå :) Men förmiddagen där vid p-mötet kunde jag
ha sluppit helt klart. Vissa människor är ju bara för mycket...

Sov på landet natten till idag faktiskt :) Jag och johan hängde upp varmvattenberedaren i duchen och flyttade på grillen samt rengjorde den. Den blev som ny faktiskt men den har lite hmm sprickor i sig men fungerar alldeles utmärkt ändå! Till dig mamma så Ja lökarna har kommit upp och blivit jätte stora :) Men måste ha något mer vettu men de skulle vara toppen om du kunde komma ut nåt i helgen och kolla lite vad som skulle passa in och vad som är bra att sätta nu. Härligt med frukost i stugan vid 7 tiden men dock har vi ju ingen toa än så det blev att huka sig vid 6.30 i frost gräset och tänka på den varma sommaren som förhoppningsvis kommer inom kort?!?

Nu är jag föresten frisk från några dagars förkyldning och kan börja träna igen och det har verkligen varit efterlängtat! Jag har ju kört ca 3-4 pass i veckan på gymmet och hållt igång sen i november förra året och verkligen kommit in i de. Jag har gått ner 2 storlekar i jeans vilket var välkommet men jag står kvar på samma vikt men det har ingen betydelse, bara kul att man märker skillnad av träningen. Kör mest aerobic, afro, core, step och ibland coreboll,flowing om något av dom andra passen uteblir av någon anledning. Helg är oftas träningsfria :) Nu tillkommer även träning i form av grävning och annan form av tyngdlyftning av stockar och sten bl a. Har träningsverk sen igår i armar och baklår..

Ska kanske ta mig till sängen nu tror jag och vila ögonen lite, för imorgon är det dax att jobba innan arobic träningen. Kanske ska hinna städa lite hemma då jag kanske får sålt på terrariet som har stått tomt sen i sommras...men får se hur mycket ork man har imorgon kväll ;)
Natti...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tur att vi itne är likadana allihop sarha... det är tur att alla inte är lika duktiga o snygga som oss... :P Puss påre!!

2009-04-21 @ 18:09:34
Postat av: Frida

Åhh vad kul att få följa din blogg. Jag kommer garanterat bli en trogen läsare. Ha det bäst! Puss

2009-04-21 @ 19:48:09

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0