Sommar?

Idag har jag lunchat med maria och becca + dellis på papa grapa och där åt vi enn jätte god lammfärslimpa med potaispure :) Mumma! En god citron sorbet som efterätt som va sååå god :)
 Sen åkte jag och maria ut till landet där johan var och snickrade på toaletten och jag tog tag och började tvätta verandan. Vilken skillnad det blev..rent och fint! Maria satt o solade sig och jag tror nog att hon även nickade till lite ;) Känns skönt nu när man kan se att det börjar bli lite skilland på landet. Träffade våra grannar (som har den blå stugan mitt över vägen) för första gången idag där ute, dom hade inte varit ute på 2 år...De hade köpt en villa i lindö som dom hade börjat renovera och sa att dom ev skulle sälja stugen sååå om nån av er är intreserade av att bli granne med oss så håll utkik efter annons efter stugan på grymön :)

Idag har jag varit ledig för en gångs skull men självklart är man inbeodrad imorgon natt och ev lördag till söndag oxå! Blir lite smått irriterad att det alltid blir jag..( känns det som iaf ) Jag har ju planerat att gå ut på lördag med syrran...hoppas de blir av..  Jag skulle igentligen varit ledig lördag söndag.. ibland suger det att jobba :(

Tränade i onsdags afro...så kul! Fick en enorm träningsvärk i vadera av någon konstig anleding men det hindrade mig inte från att träna step idag :) Efter träning en god bit mat och duch och så blev det slapp framför tv. Skönt att få röra på sig dock. Hade tänkt börja promenera mera men det är ju så tråkigt att gå själv men kanske lite musik livar upp om man inte kan ragga upp nån? Gå ska jag iaf börja med!

Imorgon ska jag jobba mellan 9-14 sen blir de stan med johan..shoppa! Är ute efter ett par solglasögon och vill ha ett par ordenkliga ena. Får se vad butikerna har att erbjuda :)



Kommentarer
Postat av: Millan!

Hej tjejen! =)

Kul att hitta dig här. Kul att du läst min blogg med. =)

Hoppas att allt är bra med er. Vi måste ta den där filmkvällen snart ju. Vi kan väl höras på telefon i veckan som kommer och kolla hur vi har det i helgen som kommer då?

Ha det kanon.

Puss & Kramiz Millan!

2009-04-24 @ 18:35:34
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, jag har letat efter din blogg...kul att hitta den, glömt vad du hette......och jaa jag nicka till några gånger i solstolen....hhahaha

2009-05-06 @ 21:42:06

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0