Stolt syster :)

Stolt syster är jag till min underbara lillebror martin! Jag och johanna var i lördags på hageby hus och såg honom uppträda för första gången. Han framförde en sång men en helt underbar tjej som heter sara. Självklart VANN dom!!!!!!!!!!! Grattis igen martin, du är såååå duktig!!!
 Detta var en deltävlig och finalen är på borgen den 1 maj. Tyvärr jobbar jag så jag kan inte komma och titta :(

                                                                
                                                                                    Martin och sara

Försökte ladda upp filmen på deras uppträdande men verkar inte kunna ladda upp den. Ska kolla lite närmare och se om den kan tänkas komma upp inom kort.


Senare på kvällen skulle vi vara hos panchi ( vet inte hur hon stavar..sorry ) och sen utgång till båten. Sunkig båt men hade jätte kul! Söndag blev det en mumsig sallad från Fräcka fröken till frukost och sen tog jag Johanna Linus och mamma bilen till blommsterland och plantagen för inhandling av mina nya växter till landet. Det var mycket att göra men tur att min mamma är så duktig på växter så hon kan hjälpa mig :) Tack!!! 
 
                                                                     

                                                                 Lite mat innan det var dax att gräva i jorden

Nu strax ska jag åka ut och ta emot inglasningen som ska komma idag. Men det blir ett mans jobb att fixa det, själv ska jag måla lite innan dom får börja montera upp det. Härligt med sol och värme föresten när man är där ute :)

Lite lunch med pörrni innan vi tar bilen till landet.

Kommentarer
Postat av: storasyster

hej gumman! a vilken toppen helg vi hade med uppträdande utgång och en solig söndag på landet...

måste vi göra fler gånger.



/ stolt stolt stora syster, pözz lov u

2009-05-02 @ 14:07:39

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0