Solbrillor!!!!!!

Igår kom den efterlängtade lönen :)  Jag och johan sprang direkt ner till stan för att införskaffa oss nya solbrillor som vi har pratat om sååå länge! Detta blev det för mig : Ray.Ban mörka bruna glas med guldbågar



Och för Johan :Ray.Ban med bredare silverbågar.




Helt klart nöjda båda två :) Johan införskaffde även 2 par skor i Fred Perry: vita och svarta. Vita hittade jag och köpte till honom :) Så snygga på! Skjortan han har på sig på bilden är sååå snygg. Bra dag :)

                                                                  
 
Håller just nu på med städning och johan har åkt iväg för att tvätta hojen samt fixa inför hans resa till skövde på hojen där han ska på tema fest med gammla klassen. Han ska vara Batman..inga kommentarer...

Idag ska vi på lunch hos underbara svärmor och svärfar där det alltid serveras supergod mat!! Måste ta en matlagningskurs hos Eva :) Sen åker johan och jag drar till landet för att hjälpa till på vårstädningsdagen. Sen är de hageby hus som gäller och sen utgång till Båten. Aldrig varit där men följer med syrran och maria plus några till dit så de ska nog bli kul om man inte blir inbeodrad i sista stund för lördagnatten :(
 Igår var jag på ljusparty hos Mia S och doftade mig hög på alla doftljus. Det blev en fin vas och några doftisar :) Ska placeras i nya inglasade sen (tror jag). Tack Mia för en trevlig kväll och Thomas som fösökte supa ner mig på rakia och annan sprit..tyckte faktiskt om min öl så de så ;)

Ya ya Ska fixa nu och fixa mig oxå sååååååå hej hej
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vad snygga ni är i era nya brillor. Förstår att ni e nöjda! Jag o Krille får ta tag i det där ordentligt vi med, om det ska bli något köp innan sommaren e slut =) Kram

2009-04-25 @ 14:59:01
Postat av: Anonym

dom va riktigt feta (:

2009-04-26 @ 21:42:20
Postat av: Annie

Så jäkla snigga ni är!!!! :)

2009-04-30 @ 12:47:15

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0