Bröllop och dykning och barcelona :)

Japp just nu sitter jag hos Maria och Danne för imorgon åker nämligén vi 4 till barcelona!! Min första och även Johans men maria o danne är där för andra gången nu. Ska bli mycket spännande och fina bilder kommer upp senare. Drinkar och sol är givet och mycket promenera och kanske vi hyr cycklar o bikar runt i staden. Sen ska vi faktiskt se nån fotbollsmatch oxå mellan Barcelona och Manchestrer City ( tror jag...)  Det är iaf Zlatans första match för Barcelona så det ska väl bli kul att se alla människor på stadion o så :)


Det senaste som hänt i mitt liv är att underbara söta Jaqueline och Martin har gift sig!! Vilket bröllp! 140 gäster och otroligt god mat! Tack Martin!!  Ni var otroligt fina och tack för att vi fick komma på Eran speciella dag. Just nu är dessa 2 på smekmånad i 1 månad i thailand :) Njut av den :)

Själv har jag och Johan studerat centralbadets kakel på 3.8 meters djup. Vilket var skit kul!!!! Kan rekomendera arködyk PADI open Water för er som är intresserade. Vi fick testa byta luft med varandra, tömma cyklopen, vara på det djupste, tömma och fylla västen. Ja massa med saker! Längtar tills den 24 då det är dax igen!

Annars så har jag bara haft semester o inte gjort så mycket :) sovit länge nästan vaje dag pysslat lite..idag klippte jag häcke..sen har vi grävt bort våran jordhög om jag inte nämt det på landet.. Föresten börjar det bli kallt nu på landet så lägenheten börjar  locka lite nu känner jag..

Nu har jag o Maria precis tränat stepdance och nu är det te o macka som gäller :)

PuZz

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0