Hemma igen :)

Barcelona var helt underbart!!!!!!!!! Ni som inte har varit.. ÅK!!  

Vi hade egen lägenhet som vi hyrde i barcelonas "Östermalm" Bättre kunde vi inte ha haft de :) Balkong med havsutsikt om man lutade sig lite dock över balkongräcket. Ca 10 min taxi till stranden och vilka stränder det va! Långa, fin sand, och klart vatten då det inte var så höga vågor. En öl i handen och sol :) Maten var underbar och och vi hade trevligt sällskap med Maria Och Danne.
 
Sen har vi gjort vårat andra dyk i måndags :) Gick klockrent! 
Har fortfarande semester så det är skönt.. gör lite allt möjligt under den här tiden men dagarna försvinner snabbt ändå... 
Vi har varit ute med båten och solat, igår följde Sami, Josef och Lottis med lilla Nori med ut på sjön för lite sol. 
Idag har jag varit  med syster och mamma på Link sjukhus där Johanna tog prover på sin hals..otäckt med långa nålar i halsen..

Sen har jag pysslat lite idag med en grej till Dellis :) 

Imorgon ska jag träffa Pörrni som jag inte har sett på nästan hela sommaren...sen på kvällen kommer min arbetskamrat Linda med fam på lite grillat o vin :)

Just nu sitter jag i stugan och Johan är o fikar med sina grabs :)  Ska ta en power walk nu medans det fortfarande är ljust!

Bilder kommer jag inte lägga upp på ett tag då det tar en j-vla lång tid här på lanet så ni får ha tålamod och vänta så kommer allt på en o samma gång sen :)

Kram

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0