Semester!!!

Ja då var det äntligen dax för min semester! Jag har jobbat i alldeles för många dagar i streck och någon fritid har det inte varit tal om..Igår träffade jag min älskade sambo som jag inte har träffat sen tisdagen..helt sjukt men nu är det semester och äntligen lugn :)
 Igår var den första semesterdagen och den spenderade jag bara hemma med att vara i trädgården och sy
ster var här en stund och gjorde ett toppen jobb med att klippa häcken :) tack så mycket för hjälpen!
Sen kollade jag och Johan på film och bara myste..såå skönt att bara va!

Idag ska jag träffa Maria och sen ska vi gå och träna på WC där jag nu har skrivit på avtalet, känns bra att komma igång igen med träningen och det var på tiden oxå!
Jag har varit ute hos Isaac och testade deras nya kajaker som inhandlades i storstaden men dock paddlade inte jag.....jag höll i kameran :)
Är någon intresserad av en husvagn -05?  Den har  kört 4 gånger på vägen,( har för mig att det var mellan trosa och stockholm) sen har den stått säsongparkerad på Campingen och priset är  250 000 kr.







 Finns mer bilder vid intresse :)

Nu ska jag ta och ge mig iväg till Maria o träna :)

Ha de







Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0