Askersund :)

Äntligen fick vi till ett efterlängtat datum för att besöka Claudia! Denna underbara person gick i samma teckenspråks utbildning som mig och Frida. Just nu bor hon i Askersund som är en mindre ort än Finspång. Jätte vackert var det där. Vi tog en promenad efter en god lunch ner till vattnet.

Claudia och Frida


Den otroligt vackra omgivningen!






Sen fikade vi gott och drack mandel te


Jag


Frida


Claudia :) Kolla in den maffiga tavlan, den gillade jag


Tack för en trevlig eftermiddag!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en super trevlig dag. Det var så mysigt att träffa er! Gott nytt år, hoppas vi hörs ikväll. Kram

2009-12-31 @ 11:45:44
Postat av: Mamma ANKY

Hejsan Svejsan!!!!

Ohh vilka fina bilder!! Ni ser ut att ha haft en mysig dag!!!

Hoppas att ni får en mysig och kul Nyårsafton!!

Har Johan fått MMS från moster C!!?????

Kolla in den bilden mycket noga!!!!

....Vad är det på mosters hand....??????

Stora varma kramar från Mor

Puss puss Älskar dig!!!!

2009-12-31 @ 16:23:20
Postat av: Claudia

Det var ett KÄRT återseende. Ler stort för mig själv när jag tänker på Er. En helmysig dag. Ser redan fram emot kommande mellandagar :). Roligt att Du gillar tavlan, har tillverkat den själv.

2010-01-16 @ 22:50:08

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0