Bild på datorn

Japp så här söt är den :)
Älskar den som sagt!



Imorgon ska vi ha "julbords knytkalas" på jobbet. Jag ska ta med glögg,russin o mandlar. De var något som önskades tydligen för jag drickert inte *usch* 
Det blir nog trevligt :) 
För övrigt har jag haft någon konstig huvudvärk halva dagen på jobbet.. tog en trio men det sitter kvar, tror att det kan bero på sömnbrist.. 

 Till dig mamma om ditt inlägg :)
Carin o jag scrappbookade i fredags och hon berättade en rolig historia när vi var på skara sommarland då jag var liten.
Du och carin var ju så snälla att låta mig rida på en söt stor häst. Hjälmen var tydligen för stor men upp på hästen, med hjälp så klart för hästen var ju mycket större än jag och turen började. För att förtydliga hur många som faktiskt gick bredvid mig och hästen så var ni 3st! Ni måste ha haft ett mycket intressant samtal för vid slutet av turen när det är dax att gå av vänder ni er om för att hjälpa mig ner och märker att jag INTE sitter på hästen.... Jag går BAKOM hästen, glad och lycklig dock men hjälmen på sne... Tack mamma men jag fick väl någon skall skada eftersom jag inte minns denna händelse :)

....

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

ha ha ha ha ha ha BAKOM hästen???? Nä nä det minns inte jag!! Jag minns det så att vi fick inte gå med runt, vi stod kvar och väntade på dig och hästen! Det var en jätte RUND liten ponny. Det hade regnat och jag tror du liksom GLED av hästen under turen.... Jag tror du hade gallonisar på di.....Men ja det kanske var någon annan gång...? vi var ju på High Caparall med Åse o Petra.....en gång.... hm du red ju då oxå......!!? Men då regnade det inte.... Finns det inte några små gulliga hästbilder i ditt fotoalbum...?? puss puss Älskar dig!! Var rädd om dig nu! Sov ut ordentligt snälla!! Det är superviktigt med sömn!! kram puss Mor

2009-12-16 @ 19:23:21

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0