Carros ultraljuds bild :)

Jag fick följa med Carro idag på ultraljudet och gud så häftigt det var o se!! Bebisen var värsta modellen o posa :) Carro fick jätte fina bilder av bebisen som var 51 mm lång. Jag tror på en kille! Det blev väldigt tydliga bilder på bebisen. Kul att jagh fick följa med :)



Efter det mötte jag upp svärmor på stan efter att irrat runt efter en p-plats i 30 min. Hitta en fin doppresent och åt lite mat samt en sväng till bolaget blev det. Riktigt mycket folk ute idag...

Eva köpte ett par snygga jeans leggings och en fin tröja/tunika inne på kahppal. Blir great på julfesten :) Men jag tycker nog att du ska ha två skor på dig då ;) 

 

Nu sover Johan en liten stund innan vi korkar upp vinet o börjar med maten. Lite oxfile och klyftpotats med klassik sallad till :) Blir nice!
Efter det blir det Terminator Salvation :) Härlig fredag om jag får säga det själv!

Kram


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0