Helgen som varit..

har vart sååå rolig :)

Den började med att jag o Johan hade en mysig middag hemma med lite gott vin till :)

Lilla oxfilebiten..


Själv satt jag o valde musik och drack vin medans johan stod vid spisen :)


Vi somnade tidigt den kvällen och Johan jobbade på lagret hela helgen. Själv fick jag besök av två gammla godingar på lördag från Borgsmo tiden! Helt underbart kul! Mathias och Tessan kom på besök och det dracks lite och pratades gammla minnen :) Tack för en trevlig återträff!
 
Mathias och Tessan


Mathias bor numera i Göteborg och Tessan bor här i Norrköping. Själv skulle jag och Maria ta oss ett glas vin och den här kvällen så det blev lite förfest hemma hos Tessan och därefter begav vi oss till vinkällaren. Premiär för mig och det var ett trevligt ställe :)
Vi dansade mycket och Maria fick en obehaglig man efter sig som även följde efter oss på väg hem.. för att göra en lång historia kort så hoppade Nygren och Chine ut ur en polisbhil med förstärkning ocg räddade oss :) Våra hjältar!!
Vi tog oss ett till glas vin hemma hos Chine och Maria där vi hade hur roligt som helst!! Haha gud så konstigt att man gör så tokiga saker när man har lite alkohol  kroppen! Ni som var med vet vad jag talar om haha

Söndag var det god mat och besök hos en god tös vid namn Amanda. Vi mötte sen upp med Maria och Chine för Tacos och Wallande Skytten. Riktigt bra och rolig helg!

Nu väntar jobb johbb o jobb och lite shopping :)

KramZz


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

Hej hej!! Så kuligt ni har det mest hela tiden!!! Det är så roligt att följa din blogg!! Jag ska strax hoppa i säng! Vi köpte en diskmaskin, Micke o Ville har installerat den ikväll. Joo den verkar funka!!

Jag bjöd Micke på lite glögg, jooo hmm han var här igår kväll oxå då tog vi bara lite glögg. Tyckte jag blev så himla varm av glöggen. Ikväll blev jag röd om kinderna!!! ha ha ha ha ha Inte undra på!! Det var starkvins glögg 21%!!! oj oj jo jag tyckte nog den var stark......o varm..... sover nog gott inatt!! Kramiz Mor

2009-12-21 @ 22:25:41

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0