Jobbhelg väntar..

Ja då sitter jag åter igen på nattarbetet, andra natten nu och min tredje och sista natt imorgon. Sen väntar min härliga helg på 12 tim både lördag och söndag som vi sen avslutar med ett alltid så trevligt personalmöte på måndag. Kul att veta att min kära sambo är ledig hela helgen och jag jobbar *suck* hoppas han hittar på nåt kul iaf som är ledig.

Julen är full med jobb för min del. Jag är ledig julafton men Johan har natten då och börjar 18.00 så det blir att vi firar hos min mamma först sen åker Johan till sina föräldrar medans jag stannar hos min familj. Tänk när vi tillslut skaffar barn vilket fläng det blir..Jag ska nog tvinga ihop våra familjer då  vare sig dom vill eller inte haha!

Så den stora frågan... har jag köpt julklappar... nja inte direkt.. mer gjort :) Är riktigt nöjd med allihop faktiskt. Mer intressant och roligt att ge något som jag personligen har gjort, tror att det kanske uppskattas mer eller det är vad jag hoppas på iaf :)




Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0