Julknytkalas bilder samt julklappsbyte :)

Här är våran juldag på jobbet idag i bilder :)

Mitt bidrag :) En absolut stön vodka flaska..vem fick den..??


Jo Chefen såklart haha Drick lugnt nu!


Jag och Susann


Annies lill prins var hos oss idag oxå :) Sötnos!!


Camillas goding Elma var oxå med :) Dock lite svårtförtad med när väl leendet kom var det stort! :)


Jag fick ett te kit av annie :) Ska ta mig en god kopp ikväll! Tack :)



Ikväll blir det bio, luftslottet som sprängdes :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

mysig blogg :)

2009-12-15 @ 16:33:49
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Camilla

vad Alex är lik Annie!!! Sötisen.

2009-12-19 @ 11:35:29

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0