Min julafton :)

Ja som sagt så var jag bara hos mamma iår och det var super mysigt!! Johan älsklingen gjorde verkligen min julafton :) Älskar dig sötis! Denna fina fick jag av honom!



Sen åkte vi till mamma o resten av familjen. Så här såg det ut :)
Pappa ville förberede maten


Vi började lite lätt på god chocklad ;)


Johan fixade äggen och jag o mamma var paparazzi


Traditionella julbilden framför julgranen






Lite mys i soffan framför Kalle



Efter mycket god mat och dryck åt vi lite mer gott :)


Sen blev det paket öppning
Mitt paket till storasyster..


Ett egengjort album av oss när vi var små


Mormor o bosse fick en kalender på oss i familjen








Min fina lampa lyser såååå här fint :) Tack!!



Bjuder som sista bild på min goding till lillebror som verkar ha sprutat in botox lr nåt sånt i läpparna hihi men det är tröjan som ska vara i fokus :) Love you



Jag hade en jätte trevlig jul med MYCKET mat och skratt. Nu tillbaka till jobbet hela helgen! Ha de bäst och god fortsättning till er alla!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

Hejsan Sarha!! Hoppas du mår bra!! Stackare så mycket du fick jobba!!! När får du lite mer ledigt?? Har du inte några semesterdagar att ta ut??? Så roliga fina bilder du lagt upp på bloggen!! Jaaa klockan var helt toppen fin!! Bra smak!!! Jätte jätte snygg var den!!!

Den lila lampan ser verkligen häftig ut när den lyser!! Den var oxå fin med lila blommor o glitter!! Vi är lite LILA av oss!!?? he he he he!

Snygg bild på Martin!! ha ha ha ha!!!

Idag har vi bara softat....tvättat lite, kastat tidningar o reklam!! Det mesta verkar gå i slomotion!!!

Ha det nu så bra så hörs vi snart igen!! Puss puss Mor Älskar dig!!

2009-12-27 @ 17:21:53

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0