Ny dator :)

Japp nu sitter jag vid våran nya compaq mini dator :) Den är så söt o lätt och det enda som saknas är att den skulle vara rosa o fluffig haha Den är lika lång som en linjal :) Skön att skriva på med!
 Verkligen underbar! Tog bilder nyss men kamerans batterier tog slut så först ladda sen kommer ni få se hur den ser ut :)

O jag har träningsverk sen igår! Ändå red vi knappt 1 tim. Hmm jag är otränad och måste ta tag i min träning nu..kan ju inte hålla på som jag gör och lata mig o komma med undanflykter. Jag har ju faktiskt ett bra gymkort nu oxå. Bara att sätta igång! 

Nu är det sängen som gäller för min del. Var kvar 1 tim extra imorse på hjobbet då en annan personal hade vab. Nå natti för mig!

PöZz


Kommentarer
Postat av: Mamma ANKY

Heejsan Svejsan!! puss puss kram kram! Vilken fin fin bild på dig och hästen!! Åhh det ser verkligen mysigt ut!! Önskar jag oxå kunde rida lite och känna värmen från hästen!! Men de går ju inte, de blir för mycket prosit då!!!

Men du jag tänkte på kolla i ditt album där finns en bild på dig när du rider i High chaparall den liknar bilden som du har på din blogg!!!

Spännande med ny dator!! Vi måste ses så jag kan betala dig!!Ikväll ska vi till Joni o Monica och titta på deras NY-bilder från i våras. Det ska bli kul!!

Ha det jätte bra nu!! Puss puss kram Mor. Älskar dig!!!

2009-12-12 @ 12:52:34

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0