Ridpass nr 2

Idag på eftermiddagen åkte jag och Maria ut till hennes föräldrar för att rida på Vårdis. Det gick super bra och jag både tölta och galoperade idag :) Jag hade min nya ridbyxor som jag inhandlat på ullared och vilken skillnad! Jag satt hur bra som helst i sadeln.

Jag och Vårdis efter passet :)


Lite otränad är hon för ibland var hon lite seg men det var en bra lektion och jag ser fram emot nästa!
Tack igen Maria för att du tar dig tid att lära mig och lånar ut din fina häst :)

Nästa gång ska vi filma så jag kan se hur jag sitter i sadeln och vad jag ska träna på. Kul kul!!

Imorgon ska det Scrappas lite med Moster C och sen ska jag ta en lång promenad i skogen innan det blir för mörkt.

kramen


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0