24/7

Idag har jag och Beccis varit och gått genom stan o det var sååå trevligt :) Tack för en rolig dag!  Det var lite halvsegt med handlandet först men när vi väl kom igång så blev det några härliga plagg o ting i påsarna :)
 Mitt mest vågade jag handlade idag var ett par aprikos färgade jeans..ehhh tänker ni men dom är fina :) Beccis handlade ett par chinos i turkost :) Sen köpte jag ett par röda jeans till Johan..lite skratt o ett konstigt leeende fick jag när han öppnade paketet. Ähh vi får se om dom andvänds eller ej men dom satt väldigt bra.

Imorgon är det dax för möhippa :) Aktiviteter i folkpaken sen drottninggatan och avslutning på palace med mat o dryck.
Alla vara svartklädda förutom bruden som ska vara rödklädd. Jag ska ha en löst sittande klänning som jag sätter ett bälte run höften om och andra associarer. Tror de blir bra :)  Ser fram emot kvällen :)
Bilder kommer sjävklar upp så fort som möjligt från kvällen.

Just nu ser jag på Gangs of New Tork, mycket bra. Sitter för övrigt nu på jobbet igen men snart snart 1 aug börjar min semester!!! Ska bli otroligt skönt att bara vara o fixa i stugan o lägenheten o allt annat runt omkring :)
Sen kanske det ska bli trevligt att umgås med min kära stugsambo som jag inte ser så ofta nu förtiden känns det som, alltid nåt att göra eller så ska någon av oss sova ( oftast jag )

Övrigt som händer i helgen är att vi ska på kalas :) Lill Dellis har ju fyllt hela 1 år redan och de ska såklat firas!! Idag var hon helt underbart go och lill Dellis har redan tagit sina första steg :)
Det är ju inte svårt att börja längta efter egna ;)

Kommentarer
Postat av: louise

Låter som du har det riktigt bra. Kul att du skriver igen gillar att läsa din blogg. Såg att du skulle ut vi kanske ses. Min första utekväll på länge. Hoppas du mår bra. Kraaam

2009-07-25 @ 00:30:36
URL: http://louisetjader.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0