Här igen :)

Ja, ni får ursäkta men ibland händer allt på en o samma gång o omständigheter gör så att bloggen inte har varit prio. Men lite uppdateringar så är jag på rätt spår igen :)

Det är nästan 2 veckor sen jag skrev något och jag förstår om ni helt henkelt har tröttnat på mig o bloggen för att det aldrig händer något. Det som har hänt jaaa... jobb som vanligt o sen har det faktiskt varit min första lediga helg på jätte länge och jag har faktiskt knappt varit hemma för vi varit i väg på många ställen plus att jag inte engagerat mig i våran nya internet grej så jag fatta inte hur nätet funka o ville inte störa Johan på jobbet...

Men:
Jag och Johan var bjudna till Linda ( arbetskollega till mig ) och Martin på grillfest :) Mycket trevlig och vi satt uppe till 5 och hade hur roligt som helst. Jag och Johan sov över och nästa dag blev vi kvar hemma hos dom till kvällen för att sen åka till Johanna där vi öppnade en bag in box och satt uppe till 5 den natten oxå!  Känner att alkoholen äntligen börjar försvinna ur kroppen  efter helgens festande :) Sen har jag varit iväg på olika saker och umgåts lite med vänner o min kära stugsambo. Här kommer lite bilder...


Tog en fika på nya fiket i kvarsebo


Ja, detta är då början av grillkvällen, detta då kvällen första grillning, jag tror det blev 3 st totalt :) På bild Johan, Simon och Lena


Annie´s o Walles lilla Alex


 Alex´s pappa Walle.. sa ju att jag skulle lägga ut dig på bloggen o du valde göra så här på bilden mmm..  

 
Till vänster Alex mamma Annie och arbetskollega Mia



Japp som sagt så har jag haft det lite stressigt men har haft hur roligt som helst också :)
Må gott!

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0