Lunch med mamma

Idag ska jag klippa häcken på landet och luncha med mamma :) Just nu är jag hos mamma o lånar trimmer o passar på när internet är tillgängligt...

Idag verkar det också bli en varm o härlig dag och det är skönt att vara ledig helaaa dagen :) För att sen jobba hela helgen.  Igår spenderade jag dagen vid en pool och jobbade. Känns bra att bara slappa visa dagar oxå o inte göra någonting men idag ska det jobbas o trimmas på landet, även gräset ska klippas o det hamnar på mig då Johan jobbar idag.

Nepp nu är det dax o dra sig för jag möter mamma 11 o ka hinna lite innan :) 

Sola försiktigt!!!  ( själv använder jag minst 20 i skydd innan oljan läggs på :) )

Hej hej
  

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0