Natten igen...6/7

Japp nu sitter jag här igen o komer göra det 2 nätter till framöver...så om det är någon som är sugen att prata närsom under natten så är det bara att ringa mig :) 
 Det är faktiskt ganska skönt att jobba natt..det är oftast ganska lugnt o natt sysslorna görs snabbt. Det är dock lite tråkigt när jag är själv, som nu, men tur att datorn o tv finns. O ja vet vad ni tänker...slappt jobb där du kan sitta o glo data hela natten men när något händer kan man inte ens gå på toa om man är själv... ibland får jag kanske 2 tim max med den andra personalen ( om fler barn är samtidigt ) för att samtala med innan jag måste tillbaka till mitt. Vissa nätter går på en kvart o vissa känns som det aldrig blir morgon..Beror helt på vem jag jobbar med. Men jag trivs för nuvarande med att jobba på ett sånt spritt schema som jag gör ändå. Fast det med helg ledigt har försvunnit helt då jag kan vara ledig 2-3 dagar mitt i veckan för att sen jobba hela helgen. Johan jobbar likadant o det funkar i nuläget för oss :)

Ooo så kom regnet igen idag oxå :( Jag blir deppig av detta regn!! Blir inte ni det oxå??

Idag drog jag o Johan på oss stövlarna o fixade i trädgården..klippte dom sista häckarna och började gräva i våran förbaskade jordhög samt lagade en vädigt god middag. Dagen har varit mysig , jag o Johan hade en dag för oss själva, vi spelade spel o styrde i stugan. Efter maten låg vi bara i soffan och fastnade i filmen om Mickel Jacksson liv, bra film. Älskar såna här dagar! 

Nu såg vi på jobbet minnes stunden för MJ.. vilket pådrag! Kistan var av guld och överfylld med stora röda rosor. 18 000 var det på minnes stunden. Den berörde verkligen..





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 2 dygn och kan redan nu plocka ut 700 kronor.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-08 @ 03:34:59

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0