o natten igen..

Sitter här igen nu dårå... Idag har det inte varit så lugnt..ögon går i kors o detta blir ett kort inlägg.
 
Idag har jag sovit till 15.00, ätit frukost, skrattat åt Johan då han berättade att han tagit båten och att den dog så att han drev till andra sidan av vattnet o inte kunde komma tillbaka! Just som han skulle dyka i för att dra båten tillbaka kom det en vänlig själ och hjälpte honom. Efter mitt skratt anfall kom Mia S och hämtade oss för vi skulle åka o lukta på nyfödda Alex ( Annies o Walles ) igen. Sen fick jag ett till skrattanfall då Mia S hade kört å helvete fel när hon skulle hämta oss samt att vi knappt kom fram till Annie för att vi inte hittade dit. Väl framme hade vi jättetrevligt och Johan o Mia fick efter en stund sitt kaffe så alla var nöjda :) Ni bor jätte fint! Jag vill oxå ha ett hus :)

Sen kom jag hit... Japp de var min dag det :)

See ya

Kommentarer
Postat av: Annie!!

vaddå efter en stund... det fick dom ju direkt!!!! Kaffet alltså!!! Man kan ju komma in genom dörren först!! hahahahaha hoppas allt är bra med er?? pöss!!

2009-07-11 @ 18:43:02
Postat av: Frida

Hej Stumpilumpan! Hoppas allt är bra?! Nu var det sådär länge sen vi sågs igen. Jag kommer till Östergötland v.32 så då får vi ta o planera in en träff tycker jag. Ha det fint o hälsa Johan! KRAM

2009-07-16 @ 16:30:05
Postat av: sophia

grattis sarah på din födelsedag :) hoppas du haft en jätte bra dag. kram

2009-07-20 @ 22:45:45
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0