Regn är härligt!

Ja det är det faktiskt :)  Speciellt nu när det har varit så varmt och soligt. Mina blommor behöver det fast jag vattnar mår dom alltid bra av regn vatten. Igår regnade det väldigt lokalt bara vid våran stuga men det kom inte från ett regnmoln utan från diskhoslangen! I ren panik..ringer jag johan!  Men han svarade inte och kunde inte rädda mig men jag lyckades lokalisera avstängningskranen o stängde av fontänen! Gissa om jag kännde mig stolt :) Jag fixade tillomed en ny tättning och kännde mig ännu stoltare :) Livet är hårt på landet... ;)

 Igår tog jag lunch med mamma, även Johanna och Limpan kom ner en stund till pause. Limpan var jätte sur och satt bara o muttra - Mamma, spela...spela mamma..NEJ..
 Johanna var lite trött men DU gör ett jätte bra jobb med lill killen, det vet du! O han älskar dig otroligt mycket och det visar han på många olika sätt. Han är ju världens härligaste..när han vill ;)

Japp och idag blev det ännu en lunch på pause men idag med Beccis o Maria samt syster yster. när vi satt o åt våran härliga sallad o hade så trevligt skriker becca plötsligt till:
 - Ah, jag tror jag har ett djur i min mat!!
- Vaaaa!!
Och i salladen kryper en bärfis!! " uhh"
Som kompensation fick Beccis en gratis måltid vid valfritt tillfälle... vi krävde att hon skulle iallafall skulle kräva en tårtbit till alla men nepp :) Hon var inte hungrig men sen fick hon ner en glass, burgare, pizza och godis...lite hungrig var du väl :) Sen spela vid fia med knuff med äppeljucie i huttglasen..Jag vann :)  Sen blev det film..nya Wallander, väldigt bra enligt min mening. Efter filmen var det bara att ta bilen till jobbet o nu sitter jag här. Jobbar natten med Linda så den blir great!

Imorgon blir det Ice age 3!! De andra filmer är ju så bra!

Nu ska jag umgås med Linda så... Hej hej

Kommentarer
Postat av: becca

haha! det finns alltid plats!! puss

2009-07-05 @ 20:12:05
URL: http://biggggan.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0