Brand i källaren

Just nu är brandbilen eller brandbilarna här och polis och ambulans för att det brinner i våran källar länga. Våra saker brann inte upp som tur var!  Gissa vem som kom i stora brandbilen? Jo min brandman :) Så snygg var han i sin brandmans dräkt och tuber hi hi. 
    Jag fick stå ute ett bra tag innnan jag fick gå in igen för jag ville ju inte vara kvar i lägenheten om branden skulle utvecklas. Det blev lite kyligt då jag bara hade min tröja på mig men jag fick en varm puss av en viss brandman;)
 Fotografer kom o massa folk stod utanför från dom andra husen och tittatde på.. lite spännande en söndag kväll!
   Lite läskigt ändå när det brinner sådär..det är faktiskt 3 e gången nu det brinner på våran gård, 2a gången i källaren.Undra om det är någon som fjuttat på i källaren..två gånger nu ganska tätt är ju lite misstänktsamt eller??? 

Tyvärr är min kamera hos Carro o Micke annars skulle jag ha fotat o visat er men gå in på www.wighsnews.se  så kan ni 
bilder  från ikväll...

  Nu vill jag bara få in alla grejor i bilen o åka till landet men brandmännen står ju kvar utanför så jag kan inte köra upp bilen ( har ju massa saker att bära )...

 Jag får titta på Austin Power Goldmeber istället tills dom heta drar sig tillbaka...


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0