Fredag

Idag har jag lunchat med mamma Ville och Martin. Tack för en trevlig lunch :) Martin hade avslutning..slutade 9!  Han ska börja på Kungsgård- samhäll. Det kommer nog att gå bra :)

Efter lunchen åkte jag maria o beccis till Carro där vi kollade ALLA bilder från möhippa o bröllop samt festen. Så mycket bilder! Dom hade fotat mig direkt efter att jag slog i näsan men jag hade inget minne direkt efter att jag slog i men jag ler så glatt mot kameran! Det var ett hårt fall.  Kollade även filmen från Mickes Svensexa o gud vad vi skrattade. Han hade fått åka upp i brandstegsbilen och sen fejkade dom ett bungy hopp. Han trodde han hoppade från en ordenklig höjd medans det bara var 1 m från en madrass haha  allt finns på film :)

Resten av kvällen spenderades hemma hos becca o vagge med film o kyckling rulle samt massa bus med Dellis.

Såg föresten dom sista minuterna på en komedi som heter meet the spartans och jag garva så tårar kom! Måste se hela den filmen! Har någon sett den?
Ska se om den går att ladda ner.

Snart är det sängen som gäller då jag ska jobba 7 imorgon. Sen ska jag på mitt första årsmöte ute på grymön :)

Hej hej :)

Kommentarer
Postat av: becca

hej! tack tack!! Och tack för igår!! det var så himla skönt! sånna dagar bvorde vi ha offtare allafall i detta piss väder! tack för att jag får låna er bil. puss puss

2009-06-13 @ 11:14:49
URL: http://biggggan.blogg.se/
Postat av: Frida

Heeej gumman! Hoppas allt är bra o att näsan läker som den ska =) Det så ut o göra ont på bilden.... Antar att du jobbar nu, var nämligen lite sugen på o ringa dig, men jag provar lite snare. Ha det fint så länge!! Kram

2009-06-13 @ 13:11:37
Postat av: linnea

hej. det var länge sen. har ni köpt landställe? gu va härligt! vart är det? kramar!!!

2009-06-13 @ 13:12:30
URL: http://fyrafemkvadrat.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0