Internet på landet :)

Äntligen har vi nät på landet :) Nu när vi är utflyttade har vi inte tillgång till nätet som vanligt, så vi har lånat johans föräldras trådlösa..tack så mycket :)

Branden som var i vårat hus var anlagd av nån dåresom tänt på ett gäng madrasser! Jag har god lust att skada denna människa ordentligt..tyvärr har han/hon flyttat sig vid varje brand ett steg närmare våran port så om det blir en tredje brand startar den nog hos oss ....

Tyvärr är det lite torrt med bilder just nu då min kamera är hos Carro men den ska jag hämta imorgon så det kommer bilder från midsommar snart :) På schemat för fredagen står ponnyridning 5 kamp o grillning :) Hoppas alla människor får plats bara.

Måste säga att jag börjar verkligen trivas här på landet.. det har bivit så mycket mysigare..trädgården börjar ta form.. japp det blir nog bra dettta :)

Idag var mitt andra träningspass på 2 månader...Jag har ju av olika andledningar inte varit på gymmet men nu är det dax för trimm igen! Har blivit förslappad både i kropp och huvud så träningen är verkligen efterlängtad och det var sååå härligt på step passet med emma, hon är verkligen grym på step. Kan verkligen rekomendera om ni tycker om step att gå på ett pass med henne på vilbergens träning center!

Nu är det mys framför matrix med min heta och sen läggdax då jag börjar 7 imorgon bitti.  Ha de bäst :)


Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0