Midsommar 2 bilder

Ja här kommer bilderna som inte hanns med igår för att batteriet som sagt dog... men här kommer dom :)

                                  Della mosade in Janets goda sockerkaka :)


Efter den underbart goda maten satt vi med Lasse o Janet o pratade bla annat om när Chine var så full när han var 17 år att han hade somnat naken på toaletten och pappa Lasse hade fått hjälpa honom till sängen hahaha!! Vi hade såå kul!

Här är lite diverse bilder som jag hade i kameran :)



Smile bille :)


Johannas klänning som hon ska ha på jackes bröllop :)


Pilkastningen idag vann jag :) hela 55 poäng


Kommentarer
Postat av: SysterYster

bästa bilderna. kanske skulle kammat mig innan du fota mig i klänningen hhhahha moah hahahha

2009-06-25 @ 00:40:26

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0