Midsommar och inget nät...

Japp så var även denna midsommar slut..
 Vi firade ute på Grymön men ett helt gäng och hade blandannat 5 kamp som innehöll en rolig tipspromenad, slangbella, pilkastning, vattenballong kastning och piraten ( ser helt blåslagen ut på insidan av låren tack vare vedbiten ) Vi hade jätte trevligt och tack till Peter , Yeray o Mange för att ni förberede allt! Jätte fint gjort av er :) Även midsommar dansen sågs och sen var det ponny ridning för dom minsta..riktigt mysigt!

Grillen stod på högsta o mange fixade köttet för alla. Älskar grillkött Mums!
 Vädret var ju oxå kanon..ja fram till kvällen men då satt vi i inglasningen så varma o torra var vi. Vissa av sällskapet blev lite överförfriskade och Mange K börja bryta på finska haha så går det när man blandar! Thomason kräktes i taxin hem så Maria fick hålla den fulla spypåsen så han kunde ta nästa o kräkas mer i...
Vi spelade många gammla godingar den kvällen tack vara spotify ( el hur de stavas )  
 Jag körde bil så det var nyktert för mig. Roligt o se när alla blir fulla o dana. Det blev inte altför sent eftersom johan brandman skulle upp o jobba 8.


Dagen efter åkte jag o syrran ut till chines föräldras land med maria o chine. Dom har stuga i Bränntorp. Super fint hus och dom hade dans på dansbanan på lördag så det blev 2 midsommar firande för oss. Chine hällde i sig nästan en hel whisky flaska och kvällen slutatade med att Mamma Janet sa åt Daniel Karlsson att omedelbart gå in och lägga sig och att man som 26 åring inte kan betee sig sig på det sättet som han gjorde ( han hade då skoj bråkat med en granne kompis och rullat ner i diket med högaljuda röster så att dom störde omgivningen.... är någon förvånad? )
Även där togs grillen fram o sallad, helt underbart :)

Tyvärr har jag inte tilllgång till nätet längre på landet så det kommer att bloggas från jobbet hädanefter tills vi fixar nät därute..när det nu blir men ska försöka uppdatera så fort som möjligt :)  Men här kommer lite bilder från midsommar






Bilder från lördagen kommer imorgon natt då batteriet till kameran dog just nu men jag fick ju iallafall med fredagen :)
Ikväll spelar klocket match och lillebror är med och johan :) Men jag slutarc 20 så jag hinner bara se se sista delen av sista halvlek men det är ju ändå nåt :)
Nu är rasten slut!






Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0