Söndag 14/6

Idag har jag varit på jobbet hela dagen.. nyss hemkommen till lägenheten där jag nu ska plocka ihop sista maten och sista kläderna till stugan. Vi sov våran första natt lördag till söndag och jag kunde inte somna! Ville ju styra i trädgården o göra fint men kroppen var trött men det bara snurra i huvudet av ide'er :)  
 
 Inglasningen är nästan färdig bara ca 1 meter kvar av panelen att lägga så är det myggfritt :) Tack chine för all hjälp!  O nu har jag klurat ut var jag ska ha min sista rodedendron ( hur de nu stavas ) den blir vid lilla staketet vid grushögen ( som ska grävas bort såklart) Men det blir nog bra. Allt växer så fort där ute..gräset är kanske 20 cm högt nu redan..johan får klippa det imorgon ;)

Jaha så var det snart midsommar igen! Jag jobbar till 13 men sen ska vi vara på landet med vänner. Ponnyridning finns för den som vill ute på grymön :) Ledig resten av helgen så det känns skönt. Hoppas frida o krille kan komma ut till oss på fredag iallafall.

Nu ska jag iväg en snabbis till carro o lämna biler från möhippan :)

Hej svejs

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0