stress morgon..igen

Idag blev det lite stressigt på mogonen så usb sladden stannade hemma tyvärr. Jag var lite förvirrad igår kväll när jag la mig och ställde kl på när jag skulle varit  jobbet och inte när jag skulle gå upp ur sängen. Blev dock bara 15 min försenad men jag har nog aldrig varit så kvick haha 
Bilderna som jag lovat idag blir försenade men dom kommer så fort somm möjligt!  Tråkigt när man inte har internet hemma :(

En kram till min mamma som just nu är i London o shoppar loss med all säkerhet! Tror det är idag som dom kommer hem faktiskt..?...  Undrar om hon har köpt något till mig?? :) 
 Fast det är ju snart min födelsedag men jag ska bara önska mig presentkort från

Jag önskar mig  nämligen ett helt underbart armband i rött guld med massa fina diamanter i :)

Annat som händer just nu:
Branden som var i vårat hus har gjort så att alla boende måste tömma sina föråd och matföråd nere i källaren. Vi var tydligen dom enda som inte gjort det så just nu håller min kära sambo och han syster på att tömma det. Man har ju lite skit där nere men jag hoppas det går bra för dom. Sofie skulle låna nån tv och mycket skulle till deras morfars föråd, de löser sig nog ;)

Japp då är det dax snart att sluta för dagen ( 15.00 ) och då ska jag o carin ( moster ) kanske hennes sambo ( Tommy ) och Johan ta hojarna till söderköping för en bit mat :) Eller det kanske bara blir en svalkande glass..vi får se vad vi är sugna på.  Hur som helst ska de bli kul att åka hoj igen även om man bara sitter bakom än så länge!

Se you don´t wanna ´bee ya :) 

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0