Varamo badet

Igår spendera vi
näsatn hela dagen på varomobadet!! Så underbart fint och skönt :)
 Vi startade med att ta en frukostbuffe på sockerbagaren och därefer begav sig jag, Johan , Maria, Mattias, och en annan Johan ( Johan brandmänns kollegor ) till playan :) 

 Tvärr är usb sladden hemma ( Landet ) så bilderna kommer imorgon. 

 Lite brun blev man såklart men Johan johans kollega var tyvärr den som vart brunast men han hade redan ganska bra med färg innan men viktigast är att jag är brunare än min johan :)
 Det var riktigt trevligt på stranden o vi käka frukt o hemma gjordecibattasmörgåsar ( cibattan var köpt :) )

När vi var på hem väg skulle grabbarna in på biltema för att fixa delar till mattias bil och jag o johan köpte en sån där grej man hänger cykeln på bilen med. Nu kanske jag äntligen kan få med min cykel till landet fast den måste tvättas först då den är helt svart sotig av branden. Vi tar högtryvkstvätten så är det färdigt :)

Idag höll ju vädret i sig oxå ,lite blåsigt kanske men ändå väldigt behagligt! Slutar 20 ikväll så det bir sängen direkt..inte fått så mycket sömn sen jag jobbade natt trorsdag-fredag. Johan komer hem imorgon bitti men jag börjar 7 igen så vi ses på eftermiddagen. Kanske blir det att åka premiär hoj för mig bakom Carin o käka glass..hoppas :)

Annie på mitt jobb har äntligen fått sin lilla bebis :) Det blev en Alex 23/6 och han vägde vid födseln 2895 g 
                                                                                                      
och var 49 cm lång. Världens sötaste och honomm får jag hålla i på Måndag :)


Som sagt bilder imorgon på varamobadet!

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0