112 :)

I torsdags blev det utgång till Harry´s med syster yster och som alltid hade vi hur kul som helst :) Att det sen var 112 och hon var på jakt efter en brandbman var bara ett +. Innan var vi hemma hos Johanna där vi satt och pratade och hade trevligt, sällan bara hon och jag sitter ensamma och har syskontid, mycket uppskattat!  Så här söta var vi :)


Sen mötte vi upp Johan och hans kollegor men bara 1 fastna på bild




Även Nygren var på jakt??



Eftersom brandmännen skulle jobba nästa dag blev natten inte så lång och vi begav oss till närmsta pizzeria för det obligatoriska nattmålet!

Johanna blev kompis med pizzaägaren :)


Och den som var fullast var....ja bedöm själva... Ha Ha Ha




Ja så var det fredag och det kändes härligt med ännu en ledig dag så jag tog en ensam lunch på fräcka fröken med deras utsökta sallad och träffade på en gammal klasskompis gammla sambo och pratade lite. Efter det gjorde jag några små ärenden och inhandlade present till den tillkommande bebis pojken som Annie kommer att få den 6Juni  :) ( Träffade ju Annie då jag lunchade på Maxi ;) )  Jag hoppas att dom blir nöjda med presenten!?! 

Sen åkte jag och johan och hälsade på Millan och Thorda o hampus o lilla nya bebis Amanda som har så mycket hår på huvudet och som va sååå underbart gullig och snäll! Ni har gjort  ett mycket vackert  barn :) En riktig Gullunge ;) Film och god mat vart det hela kvällen. Såg Yesman med Jim Carry, mycket rolig! Tack för en trevlig kväll och längtar till grillkvällen!
Ja sen krachade både jag och johan i säng och tog sov morgon idag innan han skulle iväg för att backa lastbil och jag är nu själv hemma :( 

Planerna för resten av dagen är att de kanske blir att åka till minnes konserten i skärblacka men det beror på vädret idag. Men så är det ju oxå partay med brudarna idag och det ska bli kul! Kameran är på laddning :) Johan har sin 10 års återklassträff på Otten.

Nu ska jag ta tag i hemmet för det måste tydligen dammsugas och plocka undans kläder, synd att maninte har en anställd som gör det för en.. Men föresten tror jag inte att jag vill att någon ska gå i  mina saker heller men ändå :) 
 























 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt du ä dååå. tala om för hela världen att syrran är desperat hahahhhaaa. knasss tack snälla igen för en toppen kväll. grod puss

2009-05-09 @ 14:36:08
Postat av: Frida

Har du klippt dig??? Det ser iaf ut så på kortet högst upp.... Riktigt snajsigt är det hur som helst =) Hoppas allt är bra!? Vi hörs snart!!! KRAM

2009-05-10 @ 13:04:48
Postat av: Annie

Hihi... givet nu fick jag vara med... Men sarha 6 juni... det är ju en hel månad kvar... 3 juli ska vi ju ha.... gissade du på 6 juni? Kul o träffa dej igår...hihi!! Hoppas du hade kul!! Puss på re!!

2009-05-10 @ 14:16:27
Postat av: Millan!

Tack själv för en trevlig kväll! =) Det var super kul att träffas. Grillkvällen ska vi boka snart med. ;o)

Ses på tisdag! Hehe...



Puss & Kramiz

2009-05-10 @ 20:26:55
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/
Postat av: Anky

Hej hej! Modern är här och får lite information om vad de stora tjorna har för sig!! he he he he

Kuliga bilder!! Så söt han är den lille svärsonen!!!

Var rädd om dig nu och ha det så bra!! puss puss mor!!

Ps har du fått sms om trädgårdsdagen i Klocket på Söndag??????? Då kommer 2 tjejor frånSVt Söderläge... ponnyridning oxå...men de e väl inget för dig va?? ha ha ha ha

Du kanske jobbar helgen???

Puss kram puss kram Mor =)

2009-05-13 @ 19:06:25

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0