Härlig ledig dag :)

Äntligen min första lediga dag, har ju jobbat som sagt sen förra veckans måndag varje dag! Men nu är jag leeedig :)
 Började dagen med att ta en skön sovmorgon...pussa brandis hejdå och slumra om igen..lovley!! Idag skulle jag luncha med Maria men det blev även med syrran o brosan, Kul!Det blev Maxi´s thai buffe, är toppen god, kan jag verkligen rekomendera. Syrran hade lite spring i bena vid lunchen så därför e hon ej med.





 Inne på MQ hittade jag klänningen som jag ska ha på mig på Mickes och Carros bröllop den 6 juni. Jag har spanat lite på den men inte provat den och när den var på ville jag inte ta av den så ja det blev den.


Efter vi shoppat färdigt tog jag bilen själv till HC för att inhandla kvällens dricka och sprang då på Johans kusin Jenny och Putte ( ex man ) som fastnade på bild. Hon hade fixat håret  (jätte fint) sen jag sist träffade henne så först kände jag inte igen henne :)



Ikväll ska jag och johanna till Harry´s på 112 och johanna ska se om de finns någon fin brandis.. Vi får se vad kvällen för med sig :)

Ta hand om Er!







































Kommentarer
Postat av: Annie

ammmeeehhh jag då?? Du träffade ju faktiskt tjocka mej o det skriver du itne om... Taskigt Det ska jag komma ihåg...i sommar är det grillfest... hahahah!!! Puss påre!!

2009-05-07 @ 20:03:59
Postat av: thess

haha vad glad jag blir:-D du får hälsa Johanna & tacka så mkt.

Jätte fin klänning förresten, förstår att du ej ville ta av dej den ler

2009-05-07 @ 21:36:13
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0