Hej igen :)

Jaaaaha, jag har varit på landet och jobbat så har knappt varit hemma och tillgång till internet för att uppdatera min blogg men återigen sitter jag på jobbet och kan ängna lite tid för er :)

Japp vad har hänt sen lördagen...jo det här: Lite partay hos Elin där vi åt god mat och drack gott...Var marias vin surt lr?? :)



Sen fixa brudarna till sig innan det var dax att ta sig ner till Otten där våra respektive redan var ( åt mat vid 19 på Otten )Elin


Alexandra ( Forsa´s tjej )


Jag Maria och Elin


Så söta :)


Maria och Elin rensa popcornskålen!

Kameran fick stanna i väskan resterande delen av kvällen av säkerhetskäl :)

Vi hade jätte kul ute sen och när klockan var ca 2.00 hitade vi söta Nira ( Josef´s tjej ) som var trött så vi följde hem så hon slapp gå själv mitt i natten. Jag gick hem i mina pumps och det gick ganska så bra :)

Söndagen var det dax för 2års kalas hos Stina och vi köpte fiskeredskap till badkaret, hoppas det blir en hit vid badet? Det var många männinskor där så lilla Stina blev alldeles till sig av allt som hände runt omkring. Lilla Amanda var oxå där och hon sov sig nästan genom hela kalaset :) Så Gooo

Därefter åkte vi hem och packade ner grejor till landet och stack iväg...det är jätte mysigt att sova där men duschen fattas än.. Ja så vi har varit för det mesta på landet och styrt med inglasning toa och dusch. Toan är installerad för andvändning men inredningen är inte klar. Första fönstrerna är uppe men skjutdörrarna är kvar till verandan och duschen har Johan styrt med idag och kopplat och annat som jag inte förstår mig på men jag och Joahnna har grävt och fixat med annat. Vi fixade bland annat en krusbärsbuske.

Tröjan jag har på mig är mer än 10 år gammal och trycket fram är på mig och Johanna :) Det är ju inne med magtröjor nu föresten lr?!? ;)


Älskar att jag och Johanna har hittat mer tid för varandra och umgås så mycket nu för tiden. Bästa syrran :) Love you!




Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hopp!! Vad kul att jag hittade din blogg!!! Stina blev jätteglad för sina badgrejer, hon satt o lekte jättemkt med dem o när hon stod o hjälpte mig att diska skulle även håven vara med!! =o)



Kram

2009-05-14 @ 20:59:42
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: johanna

älskar dig mä sååååå mycket!!!! följer med så mycket jag kan och du vill så klart ;) just nu så känns det som att den bästa medicin som finns är just systeryster sarha. besos din groda

2009-05-15 @ 22:46:24

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0