Jobb o åter jobb sen ledig :)

Japp sitter igen på jobbet o skiver lite...började tidigt vid 7, jag var knappt vaken när jag kom hit och att ens respektive ramlar in ca 4 efter en kväll på krogen är väl inte det bästa för nattsömnen? Nee ramla gjorde han inteDet blev lugnt för han igår men man vaknar ändå när han lägger sig bredvid. 
 Idag har ögonen kliat som bara f-n och dropparna jag har verkar inte hjälpa men jag kanske ska sluta klia oxå så kanske de blir bättre :)

 Ooo jag är inte ledig förens på torsdag...imorgon blir det x-tra tungt..8-14 sen natten samma dag ... suck men men härligt med minn 4 dagars ledighet sen iaf :)
 Johan o grabbarna ska på sin "10 års sluta 9 sen fest"..kul för honom men jag ska vara hos Elin med alla andra som inte ska på den, synd beccis att du måste jobba dock :(  Får se om de blir utgång eller om vi har hemma fest :) Vilket de än blir så ska de bliii sååå kul! Länge sen som vi alla sågs ju och Elin har jag inte träffat sen hon åkte till KIna med Martin. Ska se alla bilder då, tydligen blev kineserna helt bänga när dom såg Elin. Gick in i varandra och bara stod och glodde haha Hon är ju så söt förstår ni ;)

Bilder kommer absolut upp senare från den helgen som kommer :)

Må gott :)
 

Kommentarer
Postat av: thess

hej vännen:-) roligt att du hittat till min blogg.

Tack för grattis, det ska bli jätte kul.

Med oss är allt bra, hur är det själva??

Jo tiden går så fort att man inte hinner med...Joline börjar bli så stor nu & pratar lika mycket som sin pappa ler

De förändras som du säger,, Della är ju såå go nu,,,,härlig ålder.

Roligt att du läser min blogg, nu ska jag börja läsa din :-D

Ha det så jätte bra & hälsa. Kramkram.

2009-05-05 @ 18:28:25
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0