Jobbhelg..

Sitter på jobbet :) sista natten nu innan jag ska jobba lång helg. Idag när jag slutade jobbet åkte jag direkt till landet för att möta upp Johan. Han hade blivit inringd igår av jobbet för det var någon brand i en fett fabrik, så vi sov därute sen orkade vi inte fixa med duschen som det var tänkt så vi åkte hem :) ibland orkar man inte bara... Men klockan var ju redan sent så det var bara att hoppa in i duchen och sen iväg till jobbet. Hade jag inte haft natten skulle jag ha varit hemma hos Beccis för hon skulle ha nån spa kväll om jag minns rätt men det tar vi igen någon annan kväll! Vi ses ju imorgon!

 Min kära sambo träffar jag inte förens lördagkväll några timmar innan nån av oss ska iväg o jobba. Det är 1 gång per månad som vi inte ses på ca 3 dagar eller nåt för vi går om varandra men ändå är de faktiskt skönt ibland hihi. Bra med egen tid i hemmet :) Flytta på grejor och sånt som inte han ser sen ändå, det lila i vardagsrummet såg han inte alls..fast jag sa:
- Ser du vad jag gjort...
-Nee.. ( tittar sig omkring, tittar på mig och ser lite rädd ut för att han inte kan se det nya )
- Dom nya gardinerna och löparen med ljusen och kuddarna kanske!!!! ( lite irriterad)
- Men vadå, du kan ju inte tro att jag ska se sånt...vi killar gör inte de ( vänder sig om mot datorn )
- Va fan! Här gör jag fint och du ser inget, blinda *****   Aja jag tycker det blev fint iallafall...
- Ja ja jätte fint.. ( fortfarande vänd mot datorn )

 *suck*   Såååå här var de när jag hade köpt nytt och gjort fint i lägenheten men needååå...aja de är väl skanske så med karlar? lr?

Så här såg det ut då jag hade fixat iaf.. (idag är det lite andra saker tilllagt)



                      Sitter nu och kollar lägenheter..finns ju så många fina :) men nej vi ska inte köpa..inte nu iaf ;)

Kommentarer

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0