Älskade syster! :)

Jag är så glad för att jag har dig Johanna!! Tack så hemskt mycket för tomatplantan och blommorna jag fick och för att inte tala om den helt underbara vackra dikten!!! Började ju lipa hemma hos mamma när jag läste den! Försökte ringa dig men inget svar men du kanske läser det här innan jag har hunnit få tag i dig? 

 Det här dikten som jag fick av min underbara syster:

Du är den vackraste virvelvinden som finns på vår jord men för din inre skönhet finner jag inga ord
Du älskar så många, du finns för alla här och nu och hur många som ryms i ditt hjärta det vet nog bara du
Lillasyster, hur har du gjort för att bli så stark så fort
Du har en vilja av järn, en karaktär av stål med glimten i ögat ger du livet vad det tål
Ja, livet ska levas varendaste minut dagen upplevs från början och till slut
Du är okonstlad, självklar, rak och precis samtidigt med värme som smälter både snö och is
Det måste funnits dåliga stunder, men det är bara de vackra jag minns, du ska veta syster att du är de finaste som finns
Systerskap ska bestå i värme och när det blåser kallt
Vi ska alltid finnas bredvid varandra i inget och allt



 

Ta hand om era nära och kära! Dom är de personer som ger er kraft och viljan i livet. Gör någon glad och visa att ni älskar just den personen på erat sätt :)


Lite om vad jag har gjort annars då :) Jobbat jobbat jobbat.... Igår efter jag gick av passet gick jag faktiskt bara hem och la mig eller krascha i säng..min förkyldning kom tillbaka men jag ska ändå träna imorgon för nu har de gått 3 veckor utan träning och det kryper i bena på mig! Tänker på pernilla som har slitit av korsbandet o haltar runt..stackare! Det kanske blir operera för henne..aj aj.. Så hon är lite rastlös hon med...

Jo just de här är Martins senaste låt. Han den där. Love it!  Vad tycker ni? Jag har gjort videon hihi ( är även fotografen )


 

http://www.youtube.com/watch?v=gV6RjChtKD8





 

Här är lite bilder från i fredags när jag träffade Della Beccis och Maria :)






 



                                                                                                                                                 Men Johan..har du lärt della "beställa fingret" redan??!!?? ( Även minen är inlärt )


Japp det var lite gott och blandat denna gång :) Just nu ligger lillebror på soffan och dreglar men vi har haft en trevlig måndagskväll och det är tur att jag är ledig imorgon för nu är klockan mycket och jag känner mig lite trött måste jag erkänna!
Ohhh prata med älskade frida förut!! :) Vi kanske ska ses fredag för dom ska komma hem på torsdag så det kommer bli kul om vi ses! Lille brosan har ett uppträddande oxå som vi ska gå på fredag, det är på kulturkammaren och kostar 50 kr. Kom dit och stöd hipp hop musiken! Start 21-01. När uppträdandet är vet jag inte exakt men det blir väl i mitten av allt skulle jag tro.

Nu är det sängen för min del och jag hoppas på en lååång sovmorgon imorgon :)





















 


Kommentarer
Postat av: johanna

hahhha vilket par ni är du å martin. så himla duktiga ni/du är och va va det för bild på mig i mitten då hahhahha jag dör hollywood nästa. å du sarha snygg gadd på ryggen hahhahhahha.

älskar dig, kul att du gilla min å linuz överaskning... inte mycket men det kom från mitt hjärta. besos luv ju

2009-05-19 @ 02:39:59
Postat av: johanna

å just det bilden på dig å martin vill jag ha, den måste ramas in å ställas i min bokhylla... puss

2009-05-19 @ 02:41:26
Postat av: Frida

Gud vilken fin dikt, förstår att du blev glad. Jag blev glad för att du skrev "älskade Frida" =) Du är så söt! Jag ringer imorrn när vi är påväg hem. Kram

2009-05-19 @ 22:18:04

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0