Sommardag!

Idag har det varit en riktig varm och skön sommardag. Jag har dock varit på jobbet sen 7 imorse och blir kvar tills 21 ikväll men vi har varit ute, grillat, promenerat, klappat hästar, sett madicken, fikat och ätit lördagsgodis :) en riktig toppendag här på jobbet och det är alltid härligt när man har helt underbara arbetskamrater och idag har jag varit hela dagen med Biffens matte Mia :) Så tack Mia för en rolig och härlig dag ( som alltid ).

 Har ju varit sjuk ett par dagar lr nästan en hel vecka nu. Det började i söndags efter jag och johanna haft kul på Lill färjan. Är ju pollenallergiker men så slog en förkyldning oxå till och det likar pollen allergi men fy så dagarna har varit jobbiga, har snyt mig tills snoret varit slut men ändå fick jag ingen luft genom näsan men det är nu löst då jag har köpt vanlig nässpray ( beroendeframkallande jag vet, men ska bara ta i nödfall) Tack till gulliga Annie som ville byta pass med mig i veckan så jag kunde vara lite ledig :) Klappar på magen snart :)

Och nu har vi  köpt en TOA till landet! :) Johan har idag satt in rören och styrt så de är lampor som ska upp sen är de bara att gå... :) Skönt för nu kan vi verkligen vara där lite längre utan att man behöver oroa sig för att akut åka hem. Bara dusch kvar sen är de bara att flytta ut!! :)
 Har gjort lite planteringar på landet och fotat så snart kommer lite bilder på mina fina blommor ( bara dom överlever? )

 Millan ringde igår och vi bestämmde att vi ev skulle ses alla på fredag!! Pussa bebis jaaaaaaaa :)  Lilla Amanda heter liila tösen och jag har bara sett henne på bild än så länge men så söt och så mycket hår! Millan sa att hon kan ha tofs hihi söt! Men vi skulle setts bara 2 dagar innan hon kom ut men så ja började Milla känna att nu var det dax o ja så de blev liksom inte av.. Men nu hoppas jag :) Kul!




 

 
 


Kommentarer
Postat av: Annie

Jaa givet klart jag ställer upp...du ställer ju alltid upp på mej!!

Jaaa nässpray är beroendeframkallt... jag klarar mej itne utan den...har använt det i 2 år...hihi!!

Hoppas allt är bra med er o att ni har det härligt på landet!! Och på jobbet med!! Jag ahr det härligt i min trädgård!! Pussss

2009-05-02 @ 19:02:23
Postat av: Vilim Milotic

Tja, Sarha!

Nu har jag läst din blogg!

Fantastiskt det här med datorer och internet. Det verkar som om hela världens befolkning skriver blogg, modernt sett för förr i tidens dagböcker. Det är kul att läsa vad andra har för sig om dagarna. Kul att ni har kommit en bit på vägen med erat sommarställe. Vi får väl komma ut och fika med er någon gång framöver. Kram från Ville

2009-05-02 @ 22:57:13

Vad tyckte du om inlägget?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0